Frakt 49 kr
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Frakt, retur og angrerett

FRAKT

Vi benytter Helthjem for levering av pakker på dørmatten eller i postkassen, og har fast frakt på 49 kr. Pakkene leveres over hele landet 6 dager i uken, og enkelte områder også på søndager. Budene jobber om natten og leverer pakkene før frokost. Leveringstid er mellom 1-5 dager. Hvis pakken er for stor eller at Helthjem ikke dekker leveringsområdet så vil pakken bli levert til et PostNord-utleveringssted. Vær oppmerksom på at du blir belastet et gebyr på 59 kr om du ikke henter ut forsendelsen. Gebyret trekkes fra refusjonen. Fraktkostnaden på 49 kr blir ikke refundert.
Les mer om helthjem-nettverket.

ANGRERETT

I henhold til angrerettloven har du alltid 14 dagers angrerett hos oss. Du må varsle oss på nettbutikk@nettavisen.no innen 14 dager etter mottatt vare om at du ønsker å benytte angreretten slik at vi kan få sendt deg angrerettskjema. Varen skal returneres ubrukt og i originalemballasjen. Mat, sjokolade, godteri og drikke kan ikke sendes i retur. Returkostnaden bæres av kjøper. Varen kan ikke sendes tilbake til oss med mindre det er avtalt med kundeservice. Om du angrer kjøpet blir ikke fraktkostnaden på 49 kr refundert.

REKLAMASJON

Ved mottak av skadet, feil eller defekt vare må du ta kontakt med oss på nettbutikk@nettavisen.no snarest. Vi vil dekke eventuelle returkostnader om du har fått en vare som ikke er i samme stand som lovet.

 

Angrerett, retur og reklamasjon

Alle kjøp er underlagt loven for retur, reklamasjon og angrerett.

Angrerett og retur

Angrerettloven gir forbruker rett til å angre kjøpet ved å melde fra til selger innen 14 dager etter at forbrukeren mottok hele varen, og opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte. Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Returkostnadene bæres av kjøper.

Reklamasjon

Forbrukerkjøpsloven av 21. Juni Nr 34 2002; før feil meldes til Nettavisen Nettbutikk, bør kunden undersøke om feilen skyldes forhold på kundens side. Melding om feil og mangler ved produktene skal henvendes til nettbutikk@nettavisen.no snarest mulig.

Eventuelle kostnader ved retur av varen bæres av forbrukeren, med mindre Nettavisen Nettbutikk har misligholdt avtalen. Vi tilbakefører beløpet tilbake til samme kredittkort som ble benyttet ved kjøp.

Salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven, og her gjelder ikke lovbestemt angrefrist.